Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Gasztronómiai tényfeltárás – mi áll a negatív kritika mögött

Többnyire az emberek valamilyen apropóból mennek el étterembe. Évforduló, születésnap, esküvő, érettségi vagy csak miértne alapon, vendéglőbe menni mindig kikapcsolódást jelent, egyfajta kuriózum, amit csak néha napján engedhetünk meg magunknak. Ilyenkor arra vágyunk, hogy lakmározzunk egy fenségeset anélkül, hogy különösebb energiát fordítanánk a főzésre, terítésre és az ezzel járó egyéb rituálékra. Mindezt úgy, hogy a pénzünkért cserébe tökéletes kiszolgálást, törődést és minőséget várjuk, finom falatokkal és jó borokkal. Sajnos ezek a naiv elképzelések nem mindig válnak valóra és egy étteremben eltöltött este az ellenkezőjét is eredményezheti mindennek.
0 Tovább

2011-ben is lecsap a Gasztrokommandó

Rövid pihenő után frissen, fitten, vidáman és tesztelésre készen újra bevetésre indul a Gasztrokommandó. A csapat kicsit átalakul, a tematika változik, de a lényeg ugyanaz: eszünk és írunk, szigorúan szubjektíven, de mégis közhasznúan.

 

Idén még jobbak és még alaposabbak szeretnénk lenni, amihez szükségünk van a ti segítségetekre is. Mondjátok el a véleményeteket, írjátok meg, hogy a következő bevetéseken szerintetek milyen szempontok szerint vizsgálódjanak a kommandósaink. Mik azok a kritériumok, amiknek mindenképpen meg kell felelnie egy jó étteremnek?

 

Kiegészítésre váró értékelési szempontjaink:

- Ételek

- Tálalás

- Tisztaság

- Hangulat

- Kiszolgálás

- Ár/Érték arány

 

Kíváncsiak vagyunk a véleményetekre, itt az idő, hogy elmondjátok, mire figyeljünk még!

 

1 Tovább

gasztrokommando

blogavatar

Utolsó kommentek